W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Karpaczu


ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz

tel. 75 761 91 50
fax 75 761 92 24
e-mail: kancelaria@karpacz.eu

Gmina Karpacz

 

NIP: 6110107759
REGON: 230821552
TERYT: 0206011
ePUAP: /qa70hiw89b/SkrytkaESP

OA.7021.49.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na pielęgnacja murawy sportowej z trawy naturalnej Stadionu im. Ireny Szewińskiej w Karpaczu
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy OA.7021.49.2020
Zamawiający GMINA KARPACZ
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia Do 30.000 euro
Termin składania ofert

Załączniki

Powiadom znajomego