Sprawozdania budżetowe za II kwartał 2024 r.
ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz
tel. 75 761 91 50
fax 75 761 92 24
e-mail: kancelaria@karpacz.eu
NIP: 6110107759
REGON: 230821552
TERYT: 0206011
ePUAP: /qa70hiw89b/SkrytkaESP
zarządzenie nr | 0050.89.2024 |
---|---|
wydane przez | Burmistrza Karpacza |
z dnia | |
w sprawie | ogłoszenia wykazu nieruchomości gruntowych przeznaczonych do oddania w dzierżawę w drodze bezprzetargowej |
Status | obowiązujące |
zarządzenie nr | 0050.88.2024 |
---|---|
wydane przez | Burmistrza Karpacza |
z dnia | |
w sprawie | wydzierżawienia części nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Karpacz na okres trzech lat |
Status | obowiązujące |
Stanowisko | Stanowisko ds. dróg |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miejski w Karpaczu |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Kancelaria Urzędu Miejskiego - Karpacz, ul.Konstytucji 3 Maja 48 a |
Realizując zadania, wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2024 r. poz. 1077, z późn.zm.), przekazujemy Państwu informacje pozwalające na zrozumienie zagrożeń występujących w cyberprzestrzeni oraz porady jak skuteczne stosować sposoby zabezpieczenia się przed tymi zagrożeniami. Cyberbezpieczeństwo , zgodnie z obowiązującymi przepisami, to „odporność systemów informacyjnych na działania naruszające poufność, integralność, dostępność i autentyczność przetwarzanych danych...
zarządzenie nr | 0050.86.2024 |
---|---|
wydane przez | Burmistrza Karpacza |
z dnia | |
w sprawie | opracowania materiałów planistycznych do budżetu Gminy Karpacza na 2025 rok |
Status | obowiązujące |
I X Sesja Rady Miejskiej Karpacza która odbyła się w dniu 28 sierpnia 2024 r. w Administracyjnym Centrum Zarządzania Miastem (ul. Obrońców Pokoju 2 c) sesja trwała od godz: 8:30 do godz. 9:45 Porządek posiedzenia: 1. Otwarcie obrad sesji. 2. Uroczyste podziękowanie za lata pracy i współpracy dyrektorom jednostek oświatowych oraz przywitanie nowo powołanych osób na stanowiskach dyrektorów. 3. Wnioski do porządku obrad. 4. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności międzysesyjnej. 5. Projekt uchwały nr 36/24 – zmieniająca uchwałę w sprawie...