W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Karpaczu


ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz

tel. 75 761 91 50
fax 75 761 92 24
e-mail: kancelaria@karpacz.eu

Gmina Karpacz

 

NIP: 6110107759
REGON: 230821552
TERYT: 0206011
ePUAP: /qa70hiw89b/SkrytkaESP

Archiwum

XML

Projekt ten zawiera autopoprawki w Rozdziale 6, § 7 polegające na wykreśleniu zapisów zawartych ust. 3 i ust. 12 . Zapisy te określały po pierwsze sposób obliczania przez komisję konkursową dotacji dla organizacji pozarządowych, które złożyły wnioski o dofinansowanie, a po drugie nie przewidywały możliwości uzupełniania dokumentów w postępowaniu konkursowym. Oba te zapisy stanowią przekroczenie przyznanej Radzie Miejskiej normy kompetencyjnej. Zapisy te ustalać powinien organ administracji publicznej, w tym wypadku Burmistrz, w innym akcie prawnym lub ogłoszeniu konkursowym ponieważ to on w konsekwencji zleca realizację zadania publicznego poszczególnym organizacjom i w jego kompetencji leży ustalanie zasad przyznawania dotacji.