W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Karpaczu


ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz

tel. 75 761 91 50
fax 75 761 92 24
e-mail: kancelaria@karpacz.eu

Gmina Karpacz


NIP: 6110107759
REGON: 230821552
TERYT: 0206011
ePUAP: /qa70hiw89b/SkrytkaESP

IGN.7021.136.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na zakup i dostawa soli do zimowego utrzymania dróg na sezon zimowy 2020/2021
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IGN.7021.136.2020
Zamawiający GMINA KARPACZ
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia dostawy
cena 214.000,00 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięcie

rozstrzygnięte

Treść

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane