W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Karpaczu


ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz

tel. 75 761 91 50
fax 75 761 92 24
e-mail: kancelaria@karpacz.eu

Gmina Karpacz

 

NIP: 6110107759
REGON: 230821552
TERYT: 0206011
ePUAP: /qa70hiw89b/SkrytkaESP

ZP.120.15.2019

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Remont cząstkowy nawierzchni jezdni miasta Karpacz
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy ZP.120.15.2019
Zamawiający Gmina Karpacz
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia Do 5.548.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3 Maja 54, 58-540 Karpacz
rozstrzygnięcie
rozstrzygnięty

Załączniki

Powiadom znajomego