Informacja dla nieruchomości niezamieszkałych dotycząca odbioru odpadów
INFORMACJA
BURMISTRZA MIASTA KARPACZA
z dnia 6 października 2022 r.
Informuję właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Miasta Karpacza – o przystąpieniu przez gminę Karpacz do przeprowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie wyznaczam termin do dnia 6 grudnia 2022 r. na:
1) odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2) złożenie przez właściciela nieruchomości oświadczenia spełniającego
wymagania, o których mowa w art. 6c ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2022, poz. 1297), o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez Gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem.
Oświadczenia, o których mowa powyżej, są skuteczne od dnia, w którym zacznie obowiązywać nowa umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, tj. 01.03.2023 r. i nie mogą być odwołane przez okres obowiązywania tej umowy.
Złożenie oświadczenia o wyłączeniu z systemu zorganizowanego przez gminę skutkować będzie obowiązkiem zawarcia umowy na odbiór odpadów
komunalnych bezpośrednio z przedsiębiorcą wpisanym do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych, prowadzonym przez Burmistrza Miasta Karpacza.
Burmistrz Karpacza
Radosław Jęcek