W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Karpaczu


ul. Konstytucji 3 Maja 54
58-540 Karpacz

tel. 75 761 91 50
fax 75 761 92 24
e-mail: kancelaria@karpacz.eu

Gmina Karpacz

 

NIP: 6110107759
REGON: 230821552
TERYT: 0206011
ePUAP: /qa70hiw89b/SkrytkaESP

Ogłoszenie

Karpacz: wykonanie podziałów, połączeń, scaleń nieruchomości w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 248407 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu, ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, fax 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie podziałów, połączeń, scaleń nieruchomości w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyłonienie wykonawcy na 2008 rok do wykonania podziałów, połączeń, scaleń nieruchomości, rozgraniczeń z urzędu, wyłączeń z produkcji leśnej oraz dokumentów stanowiących podstawę ujawnienia nowego stanu prawnego w Księgach Wieczystych i operatów w ewidencji gruntów i budynków prowadzonych dla Gminy Karpacz do celów obrotu nieruchomościami

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.21.00-8, 74.22.50.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163; zmiany: Dz. U. z 2006 r. Nr 170 poz. 1217, Nr 227 poz. 1658; Dz. U. z 2007 r. Nr 64 poz. 427 oraz Nr 82 poz. 560). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych , nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych , wymaganych dokumentów do oferty , przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców , dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia w zakresie wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. z 2005 roku Dz. U. Nr 240 poz. 2027 ze zm.), - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia geodezyjne w zakresie przedmiotu zamówienia, d) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru lub upoważniona w umowie (statucie) do składania oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba , której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty) .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl ; www.karpacz.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54 58 - 540 Karpacz Budynek B pok. Nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54 58 - 540 Karpacz Budynek A pok. Nr 1 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Powiadom znajomego