Na terenie Karpacza zainstalowany jest Monitoring Miejski, którego Administratorem Danych jest Burmistrz Karpacza. Współadministratorem jest Komendant Straży Miejskiej w Karpaczu. Podstawą prawną prowadzenia monitoringu jest art. 9a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

Monitoring służy do celów zapewnienia bezpieczeństwa osobowego i mienia oraz jako materiał dowodowy i nie jest przekazywany nikomu z wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa. Dane z monitoringu są przetwarzane na terytorium Polski przez okres maksymalnie 3 miesięcy.

Informujemy, że Państwa dane osobowe to: wizerunek, data i godzina wejścia i wyjścia na teren obiektów objętych monitoringiem, oraz inne czynności wykonane na terenie objętym monitoringiem. 

W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: umk-iod@karpacz.eu.



Dostęp do monitoringu posiada Komisariat Policji w Karpaczu oraz Straż Miejska w Karpaczu.

Nadzór nad funkcjonowaniem systemu monitoringu miejskiego sprawuje Referat Informatyzacji, Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego w Karpaczu.